Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
27.11.2016 12:16 - Graffiti от ПЛОВДИВ - авторска фото поредица на Здравко Б. Спасов част 1.
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1261 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 27.11.2016 15:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Графитите са смятани за изкуство в някои по-напреднали от нас държави, в това се уверих последните 10 месеца, когато обикалях родния ми град Пловдив, снимах графити и ги публикувах във Фейсбук. За това време ме включиха в 21 художнически и фотографски групи и в момента имам над 2000 виртуални френдове,  от всички континенти, благодарение на хрумката ми да съхранявам за поколенията и популяризирам  уличното изкуство... Разбира се, има наркомански цапаници и ученически драсканици, но също и истинска ЖИВОПИС.... Да речем, че над 1/5 от 20-те хиляди графита, които заснех, вече са осакатени или изтрити, а сградите, където бяха - съборени... В поредицата "Графити от Пловдив" съм включил и  стикери по пътни знаци или улични стълбове на футболни фенове, квартални банди, неонацистки и патриотични агитационни материали, образци от външна реклама, която ме е впечатлила силно, красиви стари сгради и архитектура, пловдивските градини и паркове, забележителности, шедьоври на металното изкуство - ковано желязо, врати, тераси, огради... 
В тази пилотна публикация умишлено не включвам шедьоври на уличната живопис.   Авторите на графити не винаги се подписват, или подписите им  често са нечетливи, поради което пиша "Художник: Неизвестен" и задължително посочвам района, където съм снимал.
Всички снимки в този пост и следващите от поредицата са мои АВТОРСКИ.  
Настоящата серия графити се намират в района между ул. "Авксентий Велешки", бул. "Руски" и ул. "Васил Априлов". Очаквайте следващите серии, или посетете сайта ми във ФБ. https://www.facebook.com/jack.b.salvador , където една голяма част вече бяха споделени.




image
image
image


image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image
image

imageimage
image
image
image
image

image
image
image
image
image 
Графити от Пловдив. Авторска фотопоредица на Здравко Божидаров Спасов. Художници: Неизвестни. Фотограф: Здравко Божидаров Спасов, април 2016.  



Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9569682
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!