Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2021 04:00 - В БЕЗОПАСНОСТ И ТИШИНА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 661 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Числа 26:17, Марко 8:1-21 и Псалом 91


„Който живее под покрива на Всевишния, той ще пребъдва под сянката на Всемогъщия.“ (Пс. 91)


  Като момче в предучилищна възраст, пълно с енергия, синът ми Ксавиер избягваше следобедното време за почивка. Тихото отпускане  беше предпоставка за нежеланата, но необходима дрямка. Така че той се въртеше на дивана, смъкваше се от него, тичаше по дървения под и дори се търкаляше из стаята, за да избегне застаоя. „Мамо, гладен съм ... жаден съм ... трябва да отида до тоалетната ... искам прегрътка.“ За да разбере ползите от тишината, аз помагах на Ксавиер да се усмири, като го гушках. В моите обятия той се унасяше в сън.


  В началото на моя духовен живот имах същото желание да бъда активна. Заетостта ме караше да се чувствам приета, значима и контролираща нещата.  Така забравях своите недостатъци и трудности. Отпускането за почивка само щеше да потвърди колко крехка и слаба съм като личност. Затова избягвах спокойствието и тишината, като бях с убеждението, че без моята намеса Бог няма да промени нищо.


  Но Той е наше прибежище, независимо колко проблеми и несигурност ни заобикалят. Пътят пред нас може да изглежда дълъг, страшен или твърде тежък, но Неговата любов ни обгръща. Той ни чува, отговаря ни и остава с нас ... сега и завинаги (Пс. 91).


  Можем да се отдадем на тишината и да се облегнем на Божията неизменна любов и постоянното Му присъствие. Можем да си почиваме в Него, защото се намираме под покрова на Неговата непроменима вярност (ст. 4).     К. Диксън


  Небесни Отче, благодаря Ти, че ни осигуряваш безопасно убежище чрез Своята неизменна любов, амин.


  ПО КАКВИ НАЧИНИ СТЕ ВИЖДАЛИ БОЖИЯТА ЗАЩИТА В ЖИВОТА СИ? КАК МОЖЕТЕ ДА СЕ ИЗПРАВИТЕ СРЕЩУ ТРУДНОСТИТЕ, ЗНАЕЙКИ, ЧЕ СТЕ ПОД БОЖИИТЕ КРИЛА?  



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445436
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031