Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2021 16:49 - Сега пиша друго и то е с благодарност към модераторите
Автор: petgrig Категория: Други   
Прочетен: 1182 Коментари: 18 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Когато една постъпка е правилна, няма да кажа на бялото, че е черно. Благодаря на модераторите, че изтриха този изключително срамен пост на блогъра Панталеев, в който едно момче беше подложено на подигравки и унижения. 
 Не знам дали същите модератори са работили тук от времето, когато бях с името си и подобни унизителни за достойнството на други потребители постове не само че не бяха изтривани, но и изтиквани напред, вероятно заради трупане на кликове. Иска ми се да вярвам, че не са и или сега са променили отношението си към тролското поведение. В края на краищата е в техен интерес и на блог.бг средата да е по-чиста и да има смислени четива.
 Това не е молба за вдигаето на бана ми, няма и да се моля за нечия благосклонност. 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valdor1355 - И кажи сега защо си с "невид...
17.06.2021 18:03
И кажи сега защо си с "невидим" намордник, м? :)
Нали си спомняш какво си шушнехме преди час при Панталеев... :)
цитирай
2. exo - Каква благодарност към тая измет? ...
17.06.2021 18:29
Каква благодарност към тая измет? Некадърници, на които са казали да натискат едно копче каквото и да стане.
Ти добре ли си?
цитирай
3. pantaleev - Кой сега доносничи? Ти си един рв...
17.06.2021 18:42
Кой сега доносничи? Ти си един рввльо. И преди 10 години когато се правеше на Пазител на блога беше същият. Смешко
цитирай
4. petgrig - Сега...
17.06.2021 19:28
искам изрично да кажа на тримата коментирали, че нямам нищо лично към тях. Обаче имам против поведението им и против подминаването на тяхното поведение от модераторите.
Драги модератори, виждате, че мога да бъда и друг. Никакъв проблем няма с моето поведение, ако навреме се озаптява това, което сваля качеството на вашия блог. Неслучайно в многобройните си питания споменах хора, които имаха реален принос за блога или поне такива бяха Ангелина и Валери. Никой от тях не е търсел конфликт, но с тях го търсеха непрекъснато Пантовци, Валдорки и подобни на тях. И, простете, но пак казвам, тогава вашият екип изобщо не реагира.
Надявам се това да се промени с ваша помощ. Вярвам, че дори и и в коментиралите над мен има положителни качества и те могат да бъдат поощрени да демонстрират тях. Надявам се като домакини да направите необходимото.
цитирай
5. petgrig - С това, което ви пиша,
17.06.2021 19:36
не искам да кажа, че някой е длъжен да харесва споменатите от мен. Искам простотията, тролщината и това, което отблъсква нормалните хора, да бъде парирано навреме.
Има начин несъгласието да се изрази. Зависи от културата и възпитанието.
цитирай
6. exo - Не е редно от мъж да се демонстрира ...
17.06.2021 20:11
Не е редно от мъж да се демонстрира такова мазнене и нагъзване пред няколко не особено умни, но с жалката "власт" да те баннат. Излагаш се. Не знам как ще си легнеш до гаджето си (дано да е жена) след такова изпълнение.
цитирай
7. petgrig - Не е редно от мъж да се демонстрира ...
17.06.2021 20:12
exo написа:
Не е редно от мъж да се демонстрира такова мазнене и нагъзване пред няколко не особено умни, но с жалката "власт" да те баннат. Излагаш се. Не знам как ще си легнеш до гаджето си (дано да е жена) след такова изпълнение.

Изрично съм казал, че това, което пиша, не е за да ми махат бана. Това, което искам, е да се промени атмосферата в блог.бг и да се смени този тон, който задавате вие.
цитирай
8. valdor1355 - Остава ти да дадеш добрия пример за ...
17.06.2021 20:30
Остава ти да дадеш добрия пример за подражание, понеже откакто се пръкна и с този ник, все си на контра.
П.п: в първия ти постинг те обърках с Полигор. Ако знаех, че не е той, нямаше да ти пиша коментар, защото не ме интересуват ничии блогови травми. Нямаме общи интереси, освен един- ти ще се държиш прилично в НАШИЯ Блог, защото той е НАШ. Ти си някакво блогово минало, завърнало се да мъсти и от теб зависи дали ще имаш бъдеще при нас. :)
цитирай
9. pantaleev - И аз съм добър
17.06.2021 20:47
Сдобрих се за два дни с Полигор, Тигъра и Юла. Нека дадем шанс на Петриг който да си каже кой е. Махнете му БАНа. И това не е Донев. От самото начало виждам тук старият познайник Сартариум или саади. Но нека той да си каже.
цитирай
10. petgrig - Остава ти да дадеш добрия пример за ...
17.06.2021 20:48
valdor1355 написа:
Остава ти да дадеш добрия пример за подражание, понеже откакто се пръкна и с този ник, все си на контра.
П.п: в първия ти постинг те обърках с Полигор. Ако знаех, че не е той, нямаше да ти пиша коментар, защото не ме интересуват ничии блогови травми. Нямаме общи интереси, освен един- ти ще се държиш прилично в НАШИЯ Блог, защото той е НАШ. Ти си някакво блогово минало, завърнало се да мъсти и от теб зависи дали ще имаш бъдеще при нас. :)

Не съм Полигор, тук си права. Колкото до блога, той не е ваш - има си собственици, те са назначили модератори и са определили правилата. Прочети ги, ако обичаш.
Впрочем, в другия ти профил съм забелязал нелоши твои неща.
цитирай
11. petgrig - Сдобрих се за два дни с Полигор, Т...
17.06.2021 20:48
pantaleev написа:
Сдобрих се за два дни с Полигор, Тигъра и Юла. Нека дадем шанс на Петриг който да си каже кой е. Махнете му БАНа. И това не е Донев. От самото начало виждам тук старият познайник Сартариум или саади. Но нека той да си каже.

Няма да си каже:) Но със сигурност не е лош човек.
цитирай
12. valdor1355 - Панталеев, ами тук лоши хора няма. ...
17.06.2021 20:54
Панталеев, ами тук лоши хора няма. :)))) Само където този тип, който и да е се спусна срещу мен с рогата на сляпо. :)))))) Ами да му махнат бана- на мен ми е все тая кой е, щом не е Полигор, което разбрах при първия ми "диалог" с него.
цитирай
13. petgrig - Панталеев, ами тук лоши хора няма. ...
17.06.2021 20:55
valdor1355 написа:
Панталеев, ами тук лоши хора няма. :)))) Само където този тип, който и да е се спусна срещу мен с рогата на сляпо. :)))))) Ами да му махнат бана- на мен ми е все тая кой е, щом не е Полигор, което разбрах при първия ми "диалог" с него.

Още едно добро качество при теб - не си глупава:)
цитирай
14. valdor1355 - Остава ти да дадеш добрия пример за ...
17.06.2021 20:56
petgrig написа:
valdor1355 написа:
Остава ти да дадеш добрия пример за подражание, понеже откакто се пръкна и с този ник, все си на контра.
П.п: в първия ти постинг те обърках с Полигор. Ако знаех, че не е той, нямаше да ти пиша коментар, защото не ме интересуват ничии блогови травми. Нямаме общи интереси, освен един- ти ще се държиш прилично в НАШИЯ Блог, защото той е НАШ. Ти си някакво блогово минало, завърнало се да мъсти и от теб зависи дали ще имаш бъдеще при нас. :)

Не съм Полигор, тук си права. Колкото до блога, той не е ваш - има си собственици, те са назначили модератори и са определили правилата. Прочети ги, ако обичаш.
Впрочем, в другия ти профил съм забелязал нелоши твои неща.

Ооо, значи можеш и да си любезен! Тогава и аз мога да съм любезна. Сигурно и ти ме обърка тогава, но нека да си остане там. :)
Знаеш ли какво- блога е НАШ. Ние го обитаваме. Ние сме Блогът. Това, че те са собственици, няма значение. :)
цитирай
15. pantaleev - Ок
17.06.2021 20:59
Казах го днес на Тигъра- няма вечни врагове.
цитирай
16. petgrig - Остава ти да дадеш добрия пример за ...
17.06.2021 21:01
valdor1355 написа:
petgrig написа:
valdor1355 написа:
Остава ти да дадеш добрия пример за подражание, понеже откакто се пръкна и с този ник, все си на контра.
П.п: в първия ти постинг те обърках с Полигор. Ако знаех, че не е той, нямаше да ти пиша коментар, защото не ме интересуват ничии блогови травми. Нямаме общи интереси, освен един- ти ще се държиш прилично в НАШИЯ Блог, защото той е НАШ. Ти си някакво блогово минало, завърнало се да мъсти и от теб зависи дали ще имаш бъдеще при нас. :)

Не съм Полигор, тук си права. Колкото до блога, той не е ваш - има си собственици, те са назначили модератори и са определили правилата. Прочети ги, ако обичаш.
Впрочем, в другия ти профил съм забелязал нелоши твои неща.

Ооо, значи можеш и да си любезен! Тогава и аз мога да съм любезна. Сигурно и ти ме обърка тогава, но нека да си остане там. :)
Знаеш ли какво- блога е НАШ. Ние го обитаваме. Ние сме Блогът. Това, че те са собственици, няма значение. :)

Е, тук бъркаш. Има, доколкото те са задали в самите си правила спазването на добрия тон. Доколко следяха за това е друг въпрос. Но е записано черно на бяло. Те поддържат пратформата, вероятно плащат за това или пък разчитат на рекламите от трафика - те си знаят. Обаче в момента, в който духът беше изпуснат от бутилката, те самите губят това, което са заложили. И карат и такива като теб да извадят на показ най-лошите си черти, вместо да развиват уменията им.
цитирай
17. petgrig - Казах го днес на Тигъра- няма вечни ...
17.06.2021 21:02
pantaleev написа:
Казах го днес на Тигъра- няма вечни врагове.

Така е.
цитирай
18. petgrig - Добре,
17.06.2021 21:06
виждате, че до вчера и аз можех да се държа по друг начин. Какво променя това? Всъщност, променя, но мултиплицира лошотията. Не мисля, че има хора, в т.ч. и вие, които бихте се чувствали по-добре в калта или мръсната среда, отколкото обратното.
Прав ли съм?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: petgrig
Категория: Други
Прочетен: 837199
Постинги: 546
Коментари: 3602
Гласове: 3795
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031