Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2021 04:00 - ПЪТЯТ НА СПОМЕНИТЕ
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 400 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: Песен на  песните 1-3; Гал. 2 и Втор. 4:3-10



„Събери при Мен народа и Аз ще им проглася Моите думи, за да се научат да се боят от Мен.“ (Втор. 4:10)


  Когато порасналият ми син се сблъска с трудна ситуация, аз му напомних за Божията постоянна грижа и как снабдяваше нуждите ни през годината, в която моят баща не работеше. Разказах отново за моментите, в които Бог е давал сили и мир на семейството ми, докато майка ми се бореше и накрая загуби битката с левкемията. Като наблегнах на историите за Божията вярност, записани в Писанието, аз потвърдих,ч е Той е верен на думите Си. Поведох сина си по пътя на спомените, прокаран от Бога, каъо му напомних за начините, по които Той е останал изпитана надежда за нас през долините и високите места на живота. Независимо дали сме се борили с проблем или сме се радвали, Божието присъствие, любов и благодат са се оказвали достатъчни.


  Въпреки че ми се иска да твърдя,ч е аз съм измислила тази стратегия за укрепване на вярата, зная, че Бог е установил обичая да споделяме истории с цел да се вдъхва вяра в Него у бъдещите поколения.Докато израилтяните си спомнят Божиите дела от миналото, Той изгражда тяхното доверие, поставяйки камък след камък върху пътя на спомените.


  Те са били свидетели как Бог спазва обещанията Си, докато Го следват (Втор. 4:3-6). Той винаги слуша молитвите им и дава отговор (ст.7). Като се радват и си спомнят миналото заедно с младите поколения (ст.9), те споделят святите думи, изречени от верния Бог (ст.10).


  Докато разказваме за величието, милостта и любовта на нашия Бог, убежденията ни и вярата на другите могат да се засилят чрез утвърждаването на Неговата непроменима вярност.     К. Диксън


  Боже, благодаря Ти, че прокарваш пътища на спомените, предизвикващи прослава и ми даваш сили да вървя с вяра през поколенията, амин.


  КОЙ Е СЪДЕЙСТВАЛ ЗА ДУХОВНИЯ ВИ РАСТЕЖ ЧРЕЗ РАЗКАЗИ ЗА БОЖИЕТО ДЕЙСТВИЕ В ЖИВОТА МУ? КАК МОЖЕТЕ И ВИЕ ДА СПОДЕЛЯТЕ МИСЛИ ЗА НЕГОВАТА ВЯРНОСТ И ЛЮБОВ СЪС СЛЕДВАЩИТЕ ПОКОЛЕНИЯ?  



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445333
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031